... de Barcelona a les Amèriques...

dissabte, 5 d’abril del 2014

Ambient sec, casa mullada

Hola família!

Sembla que això està mig abandonat, fa mesos que no he escrit cap entrada. No ho he fet perquè no tingui coses a explicar sinó perquè últimament tinc les hores bastant ocupades, sembla bona senyal.

Doncs després d’anar a Barcelona i tornar cap a Nicaragua m’he posat a treballar de ple amb la Sala Infantil on abans ja hi col·laborava 3 dies a la setmana. Per fer-vos un brevíssim resum del què faig allà us explico que la Sala Infantil és un espai semblant a una ludoteca on els nens i nenes poden venir a jugar, llegir i fer deures fora del seu horari escolar. La Sala està equipada amb contes, jocs de taula i bon material. Doncs la meva feina allà dins, entre el centenar de nens i nenes que hi arriben cada dia, és programar i pensar noves activitats i programes per tal que aquesta Sala no es quedi només amb el joc lliure sinó que a traves d’aquest s’hi puguin fer activitats educatives que a l’escola o en altres espais no hi tenen l’oportunitat.

La calor en aquesta època de l’any és exagerada, l’aire que corre és calent i el sol cau en picat fins a cremar-te totes les parts del cos. Sortir al carrer al migdia és un suplici. Fa mesos que no plou, que no cau ni una trista gota d’aigua i l’ambient és sec, marró i ple de pols...trobo a faltar les grans pluges, el verd de les muntanyes i les petites inundacions diàries!
Continuo amb la lluita diària contra els ratpenats, cada dia descobreixo coses noves sobre aquestes rates voladores i cada dia li trobo més inconvenients a la casa on visc...però sempre amb il·lusió.

ANÈCDOTA: l’altre dia, per variar una mica se’n va anar l’aigua durant el mig dia, jo tenia molta set i vaig anar a la pica per servir-me un got. Desafortunadament no va sortir res de l’aixeta, així que amb el cap cot vaig marxar a treballar. Era divendres a la tarda quan feliç per començar el cap de setmana vaig tornar cap a casa. Només entrar per la porta hi havia la propietària de la casa que em va saludar dient: “Joana, Joana, Joana....”. A mi em va sembla una salutació estranya venint d’ella, però no li vaig donar importància fins que vaig fer dos passos per dirigir-me a les escales i em diu: “Inundaste la casa!!”. “Com????” Vaig pensar jo, si no hi havia aigua!!!! Doncs si, el fet és que em vaig deixar l’aixeta oberta i com que no hi havia aigua jo no me’n vaig adonar...així que quan l’aigua va decidir tornar es va inundar tot, tot i tot!!...

Apa família, gaudiu d’aquesta primavera que us està arribant i no pareu de lluitar per la consulta del 9N
Catalunya lliure!

Salut,


Joana

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada