És difícil catalogar les coses en ser normals o no. Normalment diem que
quelcom és normal quan és el que pensa la majoria, però... jo ara sóc minoria i
hi ha moltes coses que per mi no són normals!! Així que ho deixaré en dir que
són coses estranyes i curioses per mi. A continuació us presento un parell d’anècdotes.
Bateig:
Permeteu-me començar amb una anècdota religiosa i penseu si us haguéssiu
quedat igual que jo: L’altre dia vaig presenciar un bateig evangèlic o evangelista
(no sé com es diu). M’hi van convidar? No, Era en una església? No. El fet és
que estàvem amb uns amics a un “rancho” amb piscina sota una cabanya prenent un
refresc i de cop i volta van arribar unes quaranta persones que van rodejar la piscina
petita, la de nens. Un home va començar a dir unes paraules i de cop i volta amb
traje, corbata i sabates incloses es va ficar poc a poc dins de la piscina fins
que li va cobrir la cintura. Rere seu el van seguir 5 dones que de igual manera
van entrar vestides a la piscina. Seguidament l’home va anar agafant dona per
dona i les va anar remullant per batejar-les mentre ell deia unes paraules i la resta de persones cantaven
amb alegria i picant de mans. Com podeu comprendre la meva cara va ser de pasta
de moniato... En canvi els amics amb qui estava no es van immutar, per ells era
normal.
Noms:
A molts de vosaltres ja us he anat comentant que aquí la gent té noms ben estranys.
Però bé, ho torno a escriure per persones que encara no ho coneixen.
A continuació us poso una llarga llista de noms de persones Nicaragüencs:
Bayardo, Darling, Byron, Ruddy, Rommel, Leonel, Hamilton, Hilton, Mayerling, Valeska, Oneida,
Sobeyda, Jassary, Jader, Lesther, Massiel, Giuliana, Yasser, Jared, Karina,
Kenya, Holman, Amaru, Inglismar, Loblan, Wendy, Josseling, Walkiria, Nayelis,
Zulma, Wilder, Edwin, Gerald, Namir, Irvin, Dariel, Ariel, Isaiana, Urania,
Elyasser, Olmos, Masia, Greichel, Maicol, i un llaaaaaaaaaarg etcètera.
Però, recordem que aquí és obligatori que cada persona tingui dos noms,
així que imagineu-vos lo divertit que pot arribar a ser!!
Per altra banda conec uns bessons que un es diu Guillermo i l’altre
William, i uns altres bessons que un es diu Dennis i l’altre Dennise home i
dona respectivament, o uns germans que un es diu Leonel i l’altre Leonela... En
fi, podríem estar una bona estona rient i comentant-ho.
Pròximament... més curiositats!! Espero que ho gaudiu i ho passeu bé
llegint.
Salut!
“El MAR i el CEL m’ajuden a recordar-te dia a dia, allà on siguis et dic
que et recordo i t’estimo”




